Stockholm

 
Nu sitter jag på tåget till Sthlm. Och imon åker jag och pappa till Dalarna till min farmor. :)
Hos min farmor är det väldigt dålig teckning så vi får se hur många inlägg jag kan skriva... jag kom också på att jag glömde att ge tips igår, så det får bli ett litet tips idag.
Jag utmanar er/dig att vara snäll och ge komplimanger till främlingar eller personer ni kanske inte pratar med så ofta. Skriv gärna i kommentarerna vad personen/personerna gjorde eller sa när ni gav dem en komplimang :D det här var inget tips precis, det är en utmaning, men det är ända ett tips att tänka på den gylleneregeln


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crazyy.blogg.se

Jag är en glad, galen och pratglad tjej på 13 vårar. På min blogg skriver jag om min vardag 😄

RSS 2.0