Trädkoja m.m

Idag i skolan har min klass övat till en påskkonsert som vi ska visa upp om någon vecka... Jag är väldigt spänd på hur det kommer gå. Jag slutade snart för en timme sen och när jag kom hem satte jag på teven och chillade i soffan fram till nu 😄 Senare idag kl 18.00 ska vi åka till min syster för att fira hennes 35-årsdag. Jag glömde också att lägga upp bilder på en trädkoja jag, Sebastian, hans pappa och hans lillasyster byggde ute vid Sebbes sommarstuga... kojan var nog cirka 3-4 meter över marken (kanske mer). Jag kände mig ganska modig när jag hade varit där uppe. och dessutom är jag höjdrädd xD haha iallafall här kommer bilder!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crazyy.blogg.se

Jag är en glad, galen och pratglad tjej på 13 vårar. På min blogg skriver jag om min vardag 😄

RSS 2.0