Forever alone..

Just nu sitter jag hemma i soffan och glor på greys antomy helt forever alone... Mamma är på jobbet och syrran åkte.. Någonstans... xD Någon ledig person som vill va med mig? Haha! På söndag sticker jag och mamma till Öland, min syster,svåger och systersöner är redan där.. Vi har hyrt en stuga i Kårehamn där vi då ska bo med min syster och familj.. Jag vet att i den stugan är det oxå väldigt dålig teckning men jag lovar att jag ska skriva ett inlägg eller 2 varje dag när vi är där..
Jag längtar sååå tills vi ska åka! Vi har åkt till Öland varje år till denna stuga sen jag var 7..
Ja, men nu ska jag väll fortsätta titta på TV xD jag känner mig så ensam :'(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crazyy.blogg.se

Jag är en glad, galen och pratglad tjej på 13 vårar. På min blogg skriver jag om min vardag 😄

RSS 2.0