movement

 
Tittar på Miley:the movement på MTV nu :) Miley är underbar! Jag fattar inte hur folk kan klaga på hennes "förändring" i hennes karriär? Och hennes hår, men kom igen hon blev ju nästan snyggare i det ju! Hon är ju alltid snygg men jaja :) Miley har ändrats mycket senaste tiden och det är för att nu är det ingen som håller i trådarna på henne. Nu får hon entligen göra vad HON vill :D Alltså jag menar hela hennes tonår har hon ju fått göra vad alla andra säger och hur hon ska  se ut i med att hon "jobbade" för disney.. Tycker hon är helt fantastisk så som hon är, hon är fortfarande samma person med Samma hjärta ❤️ Jag är inte hennes största fan men jag gillar henne starkt.. tack för mig :3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crazyy.blogg.se

Jag är en glad, galen och pratglad tjej på 13 vårar. På min blogg skriver jag om min vardag 😄

RSS 2.0