Negativa personer

Wow jag verkligen äkskar negativa personer! eller inte :/ 
Jag kan vara ganska negativ ibland men alltså hur orkar dessa människor bara förstöra? -.-
Det är bara så tråkigt både för den som drabbas och för den själv.. För vem känner för att vara med en person som alltid säger negativa saker.
Ni som är negativa ta råd här:
1. Om någon har något kul att berätta försök inte säga något dumt om det eller att det är t.ex fult eller tråkigt.. 
2. Tänk dig in i sittuationen själv, om du skulle ha något bra/kul sak som du vill berätta vill du verkligen höra från någon annan att hen tycker det är tråkigt eller något annat negativt?
 
Jag kan säga en sak nu jag tycker är väääldigt tråkigt, NEGATIVA MÄNNISKOR! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crazyy.blogg.se

Jag är en glad, galen och pratglad tjej på 13 vårar. På min blogg skriver jag om min vardag 😄

RSS 2.0