Sjuk

Jag är sjuk igen :( Om min feber inte har gått över tills imon så måste mamma ringa doktorn :S i mitt förta inlägg skrev jag att jaG hade köpt biljetter till världens bästa band. Och då menar jag såklart One Direction ❤️ Min syster, mamma och jag satt i en kö på "ticnet-sidan" i en timme och när vi kom fram var biljetterna slut sålda, jag blev väldigt besviken. Men sen så åkte jag hem till Sebastian (min bästavän) och jag gick in och kollade Facebook lite.. Då upptäckte jag att det stog att det skulle bli en extra konsert den 14 juni, så fort som tusan skrev jag ett mess till mamma att dom såldes just då! Så till slut så fick vi ändå biljetter :)  Jag längtar sååå :3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

crazyy.blogg.se

Jag är en glad, galen och pratglad tjej på 13 vårar. På min blogg skriver jag om min vardag 😄

RSS 2.0